Yeni Bir Yol







Biraz kendimden bahsetmeliyim diye düşündüm başlangıç olarak . 
Yazmaya ilk olarak ortaokul sıralarında başlamıştım. Çok saygı duyduğum Türkçe öğretmenim  beni "yazmalısın "diye desteklemesiyle devamını getirdim. Yaşamak için nefes almak gerektiği gibi benim için de yazmadan nefes almanın çok zor olduğunu fark ettim ileri zamanlarda.Önce günlük tutmayla başladım. Günlükler yerini gördüklerime bırakmıştı. Gördüklerimi yazmaya başlamıştım.  Zamanla yerini duygular almıştı. 
Yazdıklarımı sizlerle buluşturmaya karar verme sürecim biraz sancılı olsa da benim için her anı ayrı bir heyecan .
Hayalime bir adım daha yaklaşmak daha da güzel :) 


Yorumlar

  1. Asla pes etmeden yaz ince bir nakış gibi doku her kelimeyi cümleye
    ve mutlu kal

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar