Kadın...





                Yazdıklarımızı silebildiğimiz gibi yaşananları da silebilsek ya keşke..
Kadın olmak zordu çünkü kadın insan olmaktan daha çok erkeklerin cinsel dürtülerine cevap vermekle yükümlü olarak algılanır. Söylesenize hanginiz kadın olarak sokakta yürürken “- Oh be rahat rahat dolaşabiliyorum” diyebiliyorsunuz? Çok kadın tanıdım ben de onlardan biri olana kadar.
Başta erkek yok ise durum daha da zorlaşır. Bakılan o gözler sizi süzer de süzer. Bir de duymak zorunda kaldığınız saçma sapan erkekliğin vermiş olduğu o hazla söylenen sözler…
 Genelleme yapsam dahi yok mu adamlığa yakışır şekilde davrananlar? Elbette var. Anlamazdım yaşadıklarımı yaşamadan önce bu duyguların ne denli yaralayıcı olduğunu. Yurdumun erkeğinin genetik yapısı gereği evlenip boşanmış kadın eksik kadındır! Şimdi siz bunu düşünen erkeklere söylüyorum evinizde ki kadınlara iyi bakın sokakta o iğrenç sözlere maruz kalmış olanlardan biri de o olabilir. Kız kardeşiniz, anneniz, kızınız…
Her insan farklı kültürlerde yetişse bile duygular aynıdır. Erkek de kadın da yaşar; acıyı, aşkı ve mutluluğu. Farklı olan hissedilen duygunun eşiğidir.
Her kadının değerli bir adamın elinde değer bulması dileğiyle.

Yorumlar

Popüler Yayınlar