Hayallerin Kanatları Vardır


Uzun uzun cümlelerim oldu kurduğum zamanında lakin kısa cümleler duydum her daim..
Ne vakit gençlik yolundan annelik yoluna geçtim, kızım doğdu biz hayatta birbirine tutunan ağacın dalları olduk onunla.Ne zaman büyüdü farkına varamadım.O büyürken ben hep tetikteydim #yüreğimelimde 🙏 Rabbim korusun onu. ..
.

Tek tek #hayatın şamarını yediğim o günlerde hep tedirgindim "Bu gün ne olacak!" diye #yüreğimelimde 🙏 Rabbim yardım etti ayağa kalktım...
.
.
İnsan kaç kere sever ki demekten alamadığım zamanlarım oldu elbette benim de lakin sevemeyeceğimi düşünüp en sevdiklerim ailem oldu her daim.
Kader öyle yazarmış ki zamanından önce açmazmış hiç bir çiçek. Tıpkı bizim sevdamız gibi. Zamanı geldi vakit o vakit olunca ağız,dil bağlanır nasip olurmuş...
O geldi en zor zamanlarımda bu defa ya kötü şeyler olursa diye #yüreğimelimde bekledim öylece... Rabbim yazdı oldu, ne de iyi oldu. 
#Buğu da #Bulut ile olan sevdasında, annesinin hastalık sürecinde #yüreğimelimde diyordu bu yüzden. 💙🙏💕🌊

Uzun süredir buralara uğrayamayışımın sebebi kitabımı yazıyor olmamdı. Yazdıklarımı bekleyenlere teşekkürlerimi sunarım. Hayallerin kanatları olduğunu bu işi başardığımda anladım. Benim omzuma konmuşlardı bu defa. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar